Блог Enhance Development

Паркомісць вистачить всім: як Enhance Development дбає про мешканців з авто

Якщо людину, яка планує купити квартиру, запитати про головні важливі для неї фактори, майже стовідсотково ви почуєте: ціна, локація та… парковка.
"Куди поставити машину, щоб не кружляти після роботи по району, сподіваючись на вдачу", – питання, що неодмінно виникне у покупця з автомобілем.
Та саме потреба жителів великих міст в паркомісцях сьогодні дуже складно задовольняється девелоперами.
Дороге задоволення: у чому проблема побудувати парковку?
Автомібілізація населення та не співвідношення кількості квартир у новобудовах з наявною кількістю паркомісць стала справжнім викликом останніх років.

Особливо актуально це для житла комфорт- та економкласу.

Причини, через які житлові комплекси сьогодні будуються з дефіцитом паркомісць, в основному девелопери вказують наступні:

  • фінансова нерентабельність побудови паркінгу,

  • недостатньо території для розміщення паркомісць, бо маленька ділянка,

  • багатоповерховий ЖК для маленької ділянки,

  • неможливо технічно побудувати паркінг через особливості рельєфу,

  • фінансова нерентабельність – велика собівартість будівництва паркінгів порівняно з ціною продажу машиномісць,

  • недостатній попит на паркінги в період продажу,

  • машиномісця довго продаються.

Дорогим задоволенням як для покупців, так і для девелоперів назвав будівництво паркінгу в нових ЖК і Роман Савченко, CEO UTG Residence. Він відзначив, що для покупця ціна паркомісця часто стає еквівалентною ціні авто, а для девелопера це додаткові витрати в десятки тисяч доларів. Ці кошти, за відсутності попиту на парковку, залишаться просто замороженими.

Через те, що вартість побудови парковки та ціна квартири в новобудові напряму пов'язані, він назвав це бігом по колу. Мешканці не готові платити за власний комфорт, а девелопери не можуть забезпечити їх паркомісцями.
Замкнуте коло: як розв'язати проблему з парковкою
Достатня кількість паркомісць для всіх жителів ЖК – один із головних принципів роботи Enhance Development, наголошує Сергій Шинкаренко, експерт у сфері девелопменту, маркетингу та управління проєктами, СЕО компанії Enhance Development. Тому компанія дбає про мешканців з автомобілями ще на етапі концепції та проєктування майбутнього об'єкту.

Серед основних напрямків по вирішенню проблеми з паркінгами компанія Enhance Development виділяє такі:

  • Проєктує ЖК з достатньою або більшою кількістю паркомісць.

  • Для своїх проєктів вона одразу відбирає лише ділянки достатнього розміру. Такі, на яких можливо будувати підземний паркінг або достатньо наземної території.

  • Собівартість підземного паркінгу зменшити майже неможливо, тому частину вартості паркінгу компанія закладає у вартість житла.

  • Довгий термін продажу паркомісць відразу закладено в фінансову модель проєкту. Тож його продаж не має впливу на загальну рентабельність проєкту.

  • Ще одне золоте правило компанії: всі паркомісця мають бути забезпечені обладнанням для швидкої зарядки електрокарів, а не просто розетками.

Тож покупці нерухомості в проєктах компанії можуть бути впевненим, що їм не треба буде шукати, де «приткнути» своє авто та зупиняться гості. Гармонійне середовище буде запорукою інвестиційної привабливості нерухомості на довгі роки.

Якісних паркомісць вистачить всім!